vineri, 25 septembrie 2009

Lectii de la serviciul clienti al operatorilor de telefonie

Lectia nr. 1: Sunt politicosi

Ai observat ca atunci cand suni furios operatorul de telefonie mobila pentru ca factura e prea mare, nu ai semnal sau mai stiu eu ce problema, oamenii de acolo sunt ingrozitor de amabili?
Zic ingrozitori pentru ca sunt atat de draguti incat imi piere pofta de cearta in cateva secunde. Mi-ar placea ca toti comerciantii, indiferent de industrie sa fie la fel de politicosi, ba chiar sa si zambeasca.

Lectia nr 2: Nu cauta sa demonstreze ca au dreptate, ci ma ajuta

Ce rost are sa-mi demonstreze ca nu am dreptate? Ca pretul care mi se pare umflat e de fapt justificat. Asta e, am vorbit mai mult. In schimb ma ajuta, fara sa ma contrazica ori sa faca pe desteptii cum mi se intampla cu unii comercianti .

Ar castiga o batalie, insa ar pierde un client.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu