duminică, 13 septembrie 2009

Emailul, un instrument important in comunicarea de marketing


"Do not reply" apare in majoritatea emailurilor pe care le primesc de la companii. Mi se pare ciudat pentru ca emailul a fost creat ca o forma de comunicare in dublu sens. Prietenii nu pun in email "do not reply", ei asteapta un raspuns sau un "multumesc, informatia mi-a fost utila, bancul m-a amuzat si l-am trimis si colegilor".

Mesajul pe care mi-l transmite este ca cel ce trimite emailul doreste ca eu sa il citesc, insa nu e interesat de parerea mea. Clientii nu vor monologuri, sunt suficiente reclamele TV, radio, presa.

Emailul poate fi transformat intr-un dialog. Feedback-ul de la clienti, fie el negativ sau pozitiv poate ajuta compania sa rezolve anumite probleme ori sa isi dea seama care ii sunt atuurile. Cu ajutorul acestui instrument si cu un mesaj clar si bine construit ii poti implica in dezvoltarea afacerii tale. Insa doar daca esti pregatit sa auzi ce cred ei cu adevarat despre tine.

Sursa imaginii: Dan Eriksson

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu