marți, 22 septembrie 2009

Campanie publicitara cu mesajul "Caut job"


Am primit azi urmatorul articol publicat pe Capital.ro "Cauti job? Fa-ti campanie publicitara". Carmen Rodica Dinca, specialist marketing cu 17 ani de experienta a pornit o campanie de job hunting cu un panou publicitar, TV screen si un site hirecarmen.ro. Stirea a fost preluata de multe publicatii si bloguri.

Poate ca sunt Toma necredinciosu', dar mi se pare ca in spatele campaniei e mai mult decat o persoana. Nu vad nici o poza, prin care sa asociez brandul Carmen cu o persoana, nu o gasesc pe Google, situl e atat de perfect, atent slefuit. Nu vad personalitatea unei persoane, ori oamenii nu sunt asa, pun putin din ei in situl personal. Dupa 17 ani de experienta in marketing banuiesc ca ar fi putut sa aiba o oarecare prezenta online, chiar daca nu e ceva spectaculos si nu a impanzit internetul.

Chiar daca in spatele campaniei "Hire Carmen" sta sau nu o persoana reala, imi place ideea "Angajat valoros caut angajator". Mesajul e cat se poate de simplu prezentat, in cateva cuvinte a rezumat ce e mai important in CV-ul ei. Potentialul angajat a preluat fraiele si a creat o campanie publicitara, a deschis discutii. Frumos, nu-i asa?

Voi ce credeti, e pe bune sau sunt prea neincrezatoare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu