Lectia nr. 1: Sunt politicosi
Ai observat ca atunci cand suni furios operatorul de telefonie mobila pentru ca factura e prea mare, nu ai semnal sau mai stiu eu ce problema, oamenii de acolo sunt ingrozitor de amabili?
Zic ingrozitori pentru ca sunt atat de draguti incat imi piere pofta de cearta in cateva secunde. Mi-ar placea ca toti comerciantii, indiferent de industrie sa fie la fel de politicosi, ba chiar sa si zambeasca.
Lectia nr 2: Nu cauta sa demonstreze ca au dreptate, ci ma ajuta
Ce rost are sa-mi demonstreze ca nu am dreptate? Ca pretul care mi se pare umflat e de fapt justificat. Asta e, am vorbit mai mult. In schimb ma ajuta, fara sa ma contrazica ori sa faca pe desteptii cum mi se intampla cu unii comercianti .
Ar castiga o batalie, insa ar pierde un client.
vineri, 25 septembrie 2009
Lectii de la serviciul clienti al operatorilor de telefonie
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu