joi, 16 iulie 2009

Criza Branding



Cel mai mediatizat concept la ora actuala este conceptul de "Criza", care s-a transformat intr-un brand social arhicunoscut. Criza in sus, criza in jos, criza peste tot.
Companiile se folosesc de el ca sa atraga atentia. Acum ori niciodata!
Ingredientul de baza in brandingul Crizei este "ciudatul".
Hai sa luam un exemplu de strategie de marketing folosindu-ne de brandul de "Criza".
In primul si in primul rand terenul il avem pregatit de catre cei din mass media "suntem in criza". Consumatorii au fost setati pe "economic mode" si sunt insetati dupa "ofertele de criza".
Ce mai lipseste? OFERTA DE CRIZA!

"Divorţ gratuit bonus dacă îţi cumperi o casă!"

Aceasta ar fi oferta de criza a unei agentii imobiliare din Spania. Respectiva agentie imobiliara asigura un avocat specializat in divorturi pentru cuplurile care achizitioneaza o casa cu 3 dormitoare la pretul de 68.000 lire.

"Conform publicaţiei Telegraph, decizia oferirii unui asemenea bonus vine pe fondul amânării unui număr impresionant de divorţuri, pe motiv că acestea au ajuns prea costisitoare.

"Un divorţ este foarte scump, iar nou oferim noilor clienţi şansa de a divorţa cu ajutorul avocaţilor firmei", a explicat pentru Telegraph Vanesa Contioso, reprezentantă grupului Geimsa.

Cu rol de înger şi demon în acelaşi timp, compania are totuşi o ofertă tentantă şi în cazul nunţilor, asigurând cheltuielile pentru nuntă în cazul cuplurilor care au achizionat un apartament de 100.000 de euro.

Telegraph notează că promoţia se bucură de un real succes, zeci de persoane alegând condiţiile agenţiei imobiliare. "



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu